10. 3. 2014.

ИГРА ОТРОВНОГ ТРЊА

Варг Викернес
Оригинални митови су били ништа друго до алегорије, песме и са езотеричним и са егзотеричним значењем, били су описи религиозних ритуална, научних феномена и магичарске традиције а које су биле и кључ ка моћи; ниједан човек није могао постати краљ без да зна све то, као и сва њихова значења. Та значења су била дубока као свемир, такође су били као храна за развијање ума и напитак за тело.
Када је духовна куга из Јудеје насилно увођена у наш Европски рај, митови су били забрањивани, наши скалди (норд.) и барди (енг. bard, келт. bardd) прогоњени, и наша Европска култура је била суочена са истребљењем, али затим су дошле бајке; оне су углавном биле причане у тајности, као приче за малу децу пред спавање у кућама од стране девојака и ја волим да их описујем као „тајни митови“, тј. Пагански митови представљени као забава. Чак и овом времену потпуне културне таме, митови су преживели. На сву срећу.
Речено нам је да епска фантастика представља млади жанр у литератури али у ствари она то није; наши митови и бајке су другачиjи од модерне епске фантастике по томе што су оне у ствари имале дубље значење, док се временом то значење постепено губи. Модерна литература код епске фантастике, су често сличне старим митовима и бајкама у терминолошком и технолошком смислу, у језику и локацијама али оне више не носе у себи тајне Паганског знања.
Неприкосновени шампион модерне епске фантастике је наравно Толкин. Посебни његове две књиге Хобити и Господар прстенова, су заиста добри. Толкинов фантастичан језик, његово широко знање о старим митовима и бајкама и његова инкорпорација многих елемената од којих су сачињене његове књиге, заиста чине задовољство читати их. Ми препознајемо Паганске елементе у њима и недостаје нам тај античка лепота и хармонија, ми се дивимо хероизму и поносу главних ликова. Он нас чини да чезнемо за прошлошћу.
Када је Толкинов Господар прстенова био екранизован, тада је интересовање за епском фантастиком експлодирало, и све врсте писаца епске фантастике су искусили то одједном, као и велико интересовање за њихова дела. Чак и неки безвредни и неуки писци књига епске фантастике су имали своје књиге које су преточене у филм или тв серију и поред тога интересовање за епску фантастику као да неће избледети. Ми гледамо како и најдегенеричније, анти-европско јеврејско смеђе на телевизору или ДВД-у, као што је Игра престола. Само зато што је у питању епска фантастика ми желимо још! Зашто? 
Најочигледнији одговор на то питање јесте у томе што је модеран Европски човек био лишен свих његових корена и остављен у свету који му не одговара, који му не дозвољава да  напредује и да буде јак, не култивише његов дух и не подстиче га ка хероизму. Његова Европска природа је потиснута и његов смисао живота је замењен Сизисовским задатком ношења тог тешког распећа, отежаним са разним греховима и срамотом, самомржњом и понижењима – зато што је човек, према господарима педофилије, јеврејима, мора бити грешан од самог рођења. Скоро све што у неку руку подсећа на Европску прошлост је привлачно још увек духовно живим Европском човеку! Чак и потпуно дегенерисана телевизијска серија као што је горе поменута Игра престола. Они представљају Европљане како би ми помислили да су они такви заиста и били  у прошлости.
Али наравно да нису приказани онаквим какви смо заиста били. Модерне епске фантастике нису нимало другачије од других забава; то је површна гозба јеврејске изопачености и дегенерације, где јеврејски писци чине све да укаљају нашу прошлост. На пример у Игри престола јевреји представљају наше племство (за које ми требамо да претпоставимо да је базирано на нашим историјски Европским племићима) као перверзњаке, пијане курве, похлепне, инцесоидни и окрутни, као што су сами јевреји. И наравно плавооки и плавоокосу индивидуалци у тој телевизијској серији су приказани као најгори шљам на целом свету! Они представљају сељаке као прљаве просјаке и проститутке, кукавице и издајнике. У многим филмовима они слично тако силују наше бајке и митолошке хероје, као и хероине, чак и метафорички говорећи у много случајева; они су у ствари претварали неке наше бајке у порно филмове. Авај! Јевреји користе нашу фасцинацију за нашу културу, како би отровали наше умове и да запрљају слику наших предака још више.
Плавокоси „племић“ према јеврејину David Benioffу (рођен Friedman) и D. b. Weiss-у. Наказа природе, недостајућег морала и са великим апетитом за проститутке:


И у овом Јудео-хришћанском свету, ми природно жудимо за бољим временима пред-хришћанског времена; митско, прелепо, хомогено, дивље, зелено и хармонично. Ми инстиктивно знамо да та Европа, Паганска Европа, је била много боља за нас. Тај предивни здрави свет је у нашој крви и позива нас да је ослободимо! Не задржавај то у себи; пригрли твоје Европско наследства, пригрли твоје Богове и Богиње, пригрли античке церемоније и све што је искрено Европско наслеђе! Певај Европске песме, носи старомодну одећу, живи у једноставној кући на селу; чини све оно што желиш! Пригрли самога себе, по први пут за хиљаду година! Ослободи свој ум и дух од јудео-хришћанског јарма!
Превод: М. Марковић