Варг
Викернес
Оригинални
митови су били ништа друго до алегорије, песме и са езотеричним и са
егзотеричним значењем, били су описи религиозних ритуална, научних феномена и
магичарске традиције а које су биле и кључ ка моћи; ниједан човек није могао
постати краљ без да зна све то, као и сва њихова значења. Та значења су била
дубока као свемир, такође су били као храна за развијање ума и напитак за тело.
Када је
духовна куга из Јудеје насилно увођена у наш Европски рај, митови су били
забрањивани, наши скалди (норд.) и барди (енг. bard,
келт. bardd) прогоњени, и наша Европска култура је била
суочена са истребљењем, али затим су дошле бајке; оне су углавном биле причане у
тајности, као приче за малу децу пред спавање у кућама од стране девојака и ја
волим да их описујем као „тајни митови“, тј. Пагански митови представљени као
забава. Чак и овом времену потпуне културне таме, митови су преживели. На
сву срећу.
Речено нам је
да епска фантастика представља млади жанр у литератури али у ствари она то
није; наши митови и бајке су другачиjи од модерне епске фантастике по томе што
су оне у ствари имале дубље значење, док се временом то значење постепено губи.
Модерна литература код епске фантастике, су често сличне старим митовима и
бајкама у терминолошком и технолошком смислу, у језику и локацијама али оне
више не носе у себи тајне Паганског знања.
Неприкосновени
шампион модерне епске фантастике је наравно Толкин. Посебни његове две књиге
Хобити и Господар прстенова, су заиста добри. Толкинов фантастичан језик,
његово широко знање о старим митовима и бајкама и његова инкорпорација многих
елемената од којих су сачињене његове књиге, заиста чине задовољство читати их.
Ми препознајемо Паганске елементе у њима и недостаје нам тај античка лепота и
хармонија, ми се дивимо хероизму и поносу главних ликова. Он нас чини да
чезнемо за прошлошћу.
Када је
Толкинов Господар прстенова био екранизован, тада је интересовање за епском
фантастиком експлодирало, и све врсте писаца епске фантастике су искусили то
одједном, као и велико интересовање за њихова дела. Чак и неки безвредни и
неуки писци књига епске фантастике су имали своје књиге које су преточене у
филм или тв серију и поред тога интересовање за епску фантастику као да неће
избледети. Ми гледамо како и најдегенеричније, анти-европско јеврејско смеђе на
телевизору или ДВД-у, као што је Игра престола. Само зато што је у питању епска
фантастика ми желимо још! Зашто?
Најочигледнији
одговор на то питање јесте у томе што је модеран Европски човек био лишен свих
његових корена и остављен у свету који му не одговара, који му не дозвољава
да напредује и да буде јак, не култивише
његов дух и не подстиче га ка хероизму. Његова Европска природа је потиснута и
његов смисао живота је замењен Сизисовским задатком ношења тог тешког распећа,
отежаним са разним греховима и срамотом, самомржњом и понижењима – зато што је
човек, према господарима педофилије, јеврејима, мора бити грешан од самог
рођења. Скоро све што у неку руку подсећа на Европску прошлост је привлачно још
увек духовно живим Европском човеку! Чак и потпуно дегенерисана телевизијска
серија као што је горе поменута Игра престола. Они представљају Европљане како
би ми помислили да су они такви заиста и били у прошлости.
Али наравно да
нису приказани онаквим какви смо заиста били. Модерне епске фантастике нису
нимало другачије од других забава; то је површна гозба јеврејске изопачености и
дегенерације, где јеврејски писци чине све да укаљају нашу прошлост. На пример
у Игри престола јевреји представљају наше племство (за које ми требамо да
претпоставимо да је базирано на нашим историјски Европским племићима) као
перверзњаке, пијане курве, похлепне, инцесоидни и окрутни, као што су сами
јевреји. И наравно плавооки и плавоокосу индивидуалци у тој телевизијској
серији су приказани као најгори шљам на целом свету! Они представљају сељаке
као прљаве просјаке и проститутке, кукавице и издајнике. У многим филмовима они
слично тако силују наше бајке и митолошке хероје, као и хероине, чак и
метафорички говорећи у много случајева; они су у ствари претварали неке наше
бајке у порно филмове. Авај! Јевреји користе нашу фасцинацију за нашу културу,
како би отровали наше умове и да запрљају слику наших предака још више.
Плавокоси
„племић“ према јеврејину David Benioff–у (рођен Friedman) и D. b. Weiss-у. Наказа природе, недостајућег морала и са великим апетитом за
проститутке:
И у овом
Јудео-хришћанском свету, ми природно жудимо за бољим временима пред-хришћанског
времена; митско, прелепо, хомогено, дивље, зелено и хармонично. Ми инстиктивно
знамо да та Европа, Паганска Европа, је била много боља за нас. Тај предивни
здрави свет је у нашој крви и позива нас да је ослободимо! Не задржавај то у
себи; пригрли твоје Европско наследства, пригрли твоје Богове и Богиње, пригрли
античке церемоније и све што је искрено Европско наслеђе! Певај Европске песме,
носи старомодну одећу, живи у једноставној кући на селу; чини све оно што
желиш! Пригрли самога себе, по први пут за хиљаду година! Ослободи свој ум и
дух од јудео-хришћанског јарма!
Превод: М.
Марковић