19. 8. 2015.

МИ СМО БЕЛИ СРБИ


Ми смо Бели Срби.
Бели Срби, а не било какви Срби.
Зашто се плашимо да се изјашњавамо Белим Србима, кад, уистини, јесмо Бели Срби!
Ми смо Род беле ауре, беле светлости, белог сазвежђа, и зато смо Бели (Срби).
Ми смо једини – Бели!
Само ми и Руси, али и Руси су – Ми!
Руси и ми – јесмо Ми.
Ко нас је раздвојио на Србе и Русе, кад смо и једни и други – Ми – Бели Срби?
Бели није само придев; Бели је више од придева; Бели је с ону страну придева – то је мета-слово, то је мета-реч, то је реч из оностраног, реч с ону страну речи.
Упамтите: само смо Ми бела раса, само смо Ми – Бели!
Погледајте све ине народе по Европи и Азији: само смо Ми Бели!
Само смо Ми Бели и они који су постали од Нас.
Немци, Швеђани, Норвежани и ини – сви су они постали од Нас.
Они су бели зато што су потомци Белих!
Хиперборејци, Аријевци – то смо Ми.
Немци, Швеђани, Норвежани и ини јесу Хиперборејци и Аријевци само онолико колико су се мешали са Нама.
То су све Наши потомци.
Они су постали од Нас.
Зато Нас и мрзе.
Мрзе Нас, јер знаду да су њихове прамајке рађале потомство са Нашим ратницима.
Али, њихове су прамајке тражиле Наше ратнике да их оплоде, јер су желе да имају децу са Белим ратницима.
Наши ратници нису отимали њихове прамајке, нису отимали жене и девојке, зато што су били – ратници!
Ратници не отимају жене и девојке; ратници ништа не отимају и никога не пљачкају; то је одлика нижих раса, то је одлика кукавица, јајара и лешинара.
Ми смо ратници – и зато смо Бели!

Драган Симовић

http://srpskizurnal.com/