21. 12. 2012.

MRŽNjA, ISTINA I RELIGIJA

Naš najveći problem je u tome da smo mi omanuli u razumevanju moći koju imamo na korišćenju, kada bismo imali kolektivnu i individualnu volju da je upotrebimo.

Moj prijatelj kaže da je društvo podeljeno na tri dela: filozofe, seljake i ratnike. On hoće da kaže da su filozofi u modernoj paraleli: intelektualci, pisci, itd. Seljaci su članovi i sledbenici, beli radnici. Ratnici su ono što bi trebalo da se nazove ubicama. Moj drug još dodaje da radovi filozofa na kraju završe pod naslagama prašine, ali ubice su obesmrtljene u mermeru. Naravno da su ove misli dobar razlog da se promisli o ovome.

Na putu pravilnog razumevanja vi morate prihvatiti mržnju kao moćan alat i trebate je prihvatiti a ne poricati. Svaki muškarac i žena koji poriču mržnju su lažovi i još gore: oni su budale! Bez obzira da li vam se to sviđalo ili ne, mržnja je mnogo moćnija nego ljubav. Ako ne verujete meni, pogledajte samo po svetu i uporedite dejstvo mržnje protiv dejstva ljubavi. Mržnja pobeđuje! Glave dole. Da li ovo znači da neko mora samo da mrzi? Pa naravno da ne! Ljubavi ima u tako malim količinama, da ona mora biti pružana samo nekolicini odabranih koji je zaslužuju. Prema ostalima moramo biti ili ravnodušni ili ispunjeni mržnjom.

Termin ljubav je bio toliko pogrešno upotrebljavan, toliko da ga to danas čini skoro besmislenim u modernom društvu. Mnoge stvari koje ja lično smatram da su veliki činovi ljubavi su danas označeni kao mržnja.

Priča se da je jednom Istina šetala sama i beše joj vrućina od jakog Sunca. Zato Istina odluči da se malo odmori i okupa u obližnjem jezercu. Istina skinu svo svoje odelo i uskoči u vodu. Malo kasnije naiđe Laž i ugleda kako odeća Istine stoji na obali. Laž ukrade odelo od Istine i od tada se maskira i predstavlja kao Istina.

Ludačko preterivanje, koje je od sada izludelo na milione ljudi, jeste Isusova „propoved na planini“. Još jedan nemoguć zadatak je „Volite svoje neprijatelje“. Opet još jedan je „Okrenite svoj drugi obraz“. U tom slučaju bih očekivao da mi drugi obraz bude poptuno raznesen; ako to ne bi bilo, ja bih izgubio svo poštovanje za mog napadača.

Glavni razlog zbog koga naša populacija leži mirno dole pred opasnošću je taj što je skoro svako od nas bio rođen u ludačkom azilu religijskog samoubistva.

Mi smo svi u mnogome odgajani na jevrejskome nacionalizmu zvanom Stari zavet. I ako to nije bilo dovljno destruktivno, bili smo prinuđeni da podhranjujemo ludilo iz tako zvanog Novog zaveta. Još jedna generacija sad mrzite svoje roditelje, dajte sve uličarima, klečite kao rob pred Bogom koga niko nije nigde video osim kada on odluči da prouzrukuje masovnu smrt na najnasilniji način. Da, prijatelji moji, naša rasa je bila sluđena bliskoistočnom zaverom i to već stotinama godina. Ta i takva zavera nas je oslabljivala sve do sada.

Karte se opet još jednom preokreću. Jeretik je u maršu. Arijevski varvarin još jednom juriša. Berzerker se budi.

Mnogi pitaju kada? Ja kažem – to je već počelo. Ja kažem – sledećih nekoliko decenija biće najveće vreme za život pravih belih muškaraca i žena. Njegova i njena leđa su sasvim saterana uza zid. Ostalo je još tek nekoliko mesta za bežanje. Svaki novi dan je sve gori ekonomski, po pitanju životne okoline i rasno.

Rockwell je jednom rekao da staza do palate vodi preko tamnica. Ja sam mišljenja da su beli muškarac i žena još uvek najstrašnije zveri u šumi, samo što su spavale dugo vremena. Naša rasa je uvek bila manjinska rasa. Naša rasa je sama sebi probila put do vrha lanca ishrane. Ona se nije zato izvinjavala. Ona nije osećala nikakvu krivicu. Bila je prekrivena krvlju kada je stigla tu i objavila: Ovo je naše!!!

Napisao: Tom Metzger
Preuzeto iz SRPSKI FRONT br.26.
Prevod: Nenad Dinarski

.